23.10.2008

Bir günün anatomisi.




Güne arkadaşımın açmadığı telefonla başladık tam anlamıyla.Hastaneye gidecektim ve yanımda gelecekti.Uyanamayacağını,onu mutlaka kaldırmamı söyleyen bir mesaj atmış,tamam demiştim.Ama gel gör ki arıyordum ,açmıyordu.5-6 denemeden sonra vazgeçtim.Hazırlandım ve alt kattaki arkadaşıma mesaj attım.Sağolsun hiç kırmadan hemen hazırlanıp geldi.Trafik dolayısıyla biraz geç gittik.Neyse bölümü bulana kadar saat 9:30 olmuştu.Kayıt sırasına girdim hemen işlemlerim yapıldı ve çıktım.Ama yanındaki kapıyı göremediğimden bir de binada yeniden muayene odasını aradım.Allahtan çok uzun sürmeden farkettik.Muayene etti doktor,birkaç rutin sorudan sonra kan tahlili yaptırmam gerektiğini,pazartesi günü de sonuçlarıyla birlikte ona uğramamı söyledi.
Oradan Sultanahmete geçip bir şal aldım kendime sonra da yemek yemek için Mc Donald's a girdik.Çok güzel bir bahçesi vardı arkada.Yemeklerimizi de yedikten sonra bindik otobüsümüze önce halkalı İsmek'e uğradık kayıt için sonra da evimize geldik.Kahretsin ki eve geldiğimde aklıma geldi kalp ve beyin cerrahisine de başvuracağım.Neyse o da başka zamana.


Sağlıklı günler efendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder