6.10.2008

Biri bu acıya dur dersin..

Bir gün daha ne kadar berbat olabilir ki..Hangisine üzülmeli bilemiyorum artık.Acıyla,gözyaşıyla yoğrulalı uzun zaman oldu bu ülkede.Gün geçmiyor ki yeni bir kötü haber duymayalım.Bugün de daha dün akşam yanımda olan insanın,sağlıklı halini gördüğüm babaannemin felç geçirdiğini duymakla yıkıldım adeta.Daha 2 ayını yeni doldurmuştu henüz dedemi kaybedeli.Hayır bu kez öyle olmamalıydı,babaannem iyi olacak diye bol bol dualar edeceğiz..Şu an hastane de kimbilir neler yaşıyor yüreğinde,nasıl acılar hissediyor yarım kalan kalbinin derinlerinde…Dedemin gidişi çok üzdü onu.Bugün gibi hatırlıyorum dedemi kaybettiğimizde yanına son kez gelip ”Birlikte gelmiştik hani,neden yalnız bıraktın beni ha neden?” deyişini…Dile kolay 50 küsur sene..Diliyorum ki bu son acımız olsun,diliyorum ki masum insanların canı yanmasın bu ülkede,diliyorum ki Allah herkesi anasına babasına evladına bağışlasın.Ama en çokta şunu diliyorum..Barış,sevgi,hoşgörü..Ne olur kardeşi kardeşe düşüren zihniyetler yeşertmeyin bu dünyada n’olur!

Not:Sevgili Babaanne’m..Dualarımız seninle..Allah’tan şifa diliyoruz sana.Nasıl dün yanımızda sapasağlam duruyordun,inanıyorum ki bizi yalnız bırakmayacaksın yine.Hadi,biraz gayret…

3 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Babaaniş için acil şifalar inşallah güzel haberler gelir en kısa zamanda:)

pnarnet dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.İyi haberler şükür ki bu akşam geldi.Babaannem el ve ayaklarını bir nebze de olsa oynatmaya,hatta birkaç adım atmaya başlamış.Nasıl sevindik anlatamam :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

çok sevindim süper oldu:)

Yorum Gönder