16.10.2008

Sağlık




Bu aralar sağlık sorunlarım var.Boyun ağrılarımın yinelemesi mi dersin,kalbimde ara sıra meydana gelen garip çarpıntılar mı dersin,sırtımın izah edilemeyecek derece ağırması mı dersin herşey bu aralar ben de anlayacağın.Dün gece zar da olsa zor da olsa bir K.B.B randevusu alabildim Çapa'dan.Aslında kardiyoloji ve beyin cerrahisi kısmından da randevu almak istiyordum ama ne mümkün!Kardiyoloji bölümünün randevuları söylenilene göre Ekim 2008'e kadar doluymuş.Ulan Ekim bitecek neredeyse ne kadarı.Ha bu arada 15 Ekim itibariyle aldığım K.B.B randevusu 23 Ekim tarih,09:15 saatli..Hadi hayırlısı.

5 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım yaa.
Ben diyorum ya bu ülkede hasta olmamak lazım gerçekten de.Ölsen gitsen yine de muayne olamıcaksın.Yazık yaaa

pnarnet dedi ki...

Sağolasın canım.Çok zor hakikaten..Çok dikkat etmek lazım çok..

öptüm seni :)

OpethMania dedi ki...

Çok çok çok geçmiş olsun...

pnarnet dedi ki...

Çok çok çok teşekkür ederim :)

OpethMania dedi ki...

Ben sana aşık oldum nokta.

Yorum Gönder