3.11.2008

Bir günün anatomisi-2

Yer ve zamanı belirlediğim halde geç kaldım yine bugün ben.Hem de evimin aşağısında kalan durağa :)
E tabi arkadaşım artık isyanlarda ”ya bir gün de benden önce gel ya şu durağa!”.Neyse efendim gittim kaç gündür karnımı kemiren kumpiri yedim.


Sonrası malum hazımsızlık.Dedim gidelim birer çay içip tavla oynayalım yayıla yayıla.Yok ağabeycim zaten benim bu tavladan yana hiç şansım olmadı,yine yenildim.



Kalktık durağa geldik,aman tanrım o da ne akrabalardan biri;ama bakmadan fark ettim bunu malum konuşma tarzı ve ses tonu..Neyse bir curcunayla bindik otobüse geldik evimize.Bu arada hala gribim geçmedi,felaket bir halde de öksürüyorum.Allah yardımcım olsun,boğazım yerinden kopacak neredeyse.


Not: Ylmz'cım; Burger’in önünden geçerken seni andım.O da seni özlemiş haberin ola :P

2 yorum:

yLmz.com dedi ki...

ahh ulem ahh,, bakırköyü çok özledim yaff,, en çok sevdiğim semt (:

Pnarist dedi ki...

Komisyon mu aldın bakim:P

Yorum Gönder