6.11.2008

Bir günün anatomisi-3

CIMG8254


Başlangıç hariç güzel bir gündü bugün.Uzun bir aradan sonra Devrim'le görüştük yine.Çok özlemişim onu.Doya doya kucaklaşma faslından sonra nereye gideceğmize karar verip,doğru Taksim'e yol aldık..Yolda fıkır fıkır konuşup durduk umarım kimseyi rahatsız etmemişizdir:P Beni tanıyanlar varsa o araçtan tanımamazlıktan gelip karizmama dokunmasınlar :P Neyse efendim geldik Taksim denen Tebdil-i mekana.Önce acıkan karnımızı biraz neşelendirmek adına Pizza Hut denen yere gittik,geçen gidişimde tabağımda bıraktığım pizza aklıma gelerek.Yine aynı siparişi verdim,yine bıraktım.Çok kötüyüm bu konuda çok! Oradan kalkıp çok sevdiğim mekana götürdüm Devrim'i.Ceviz cafe'ye.Koşa koşa girdim içeriye ama yine yoktu Latife sultan orada lanet olsun.Gelir birazdan dediler.Bekledik,o arada devrim kahve içti falına baktırdı ben iki çay içtim,gırgır şamata yok efendim gelmedi yine.Tam hesabı ödedik lavaboda kendimize az çeki verirken bir de ne duyayım;Latife sultanın sesi! Hemen gittim yanına çok yorulmuş bir halde canım! dedi.Arkadaşımı da tanıştırıp,Gül ablaya da geçmiş olsun diyerek ayrıldık oradan.Devrim'in memnun kalmasına da çok sevindim.Bahçeşehir otobüsünde Devrim'den 2400 alan muavine garipçe baktım,iki bilet mi dedim? "Bir tam bir indimli evet dedi" Oha! dedim(içimden) ve yerime geçtim .Bir an önce öğrenci kimliğimi ve pasomu alabilirsem çok iyi olacak..Güzel bir günün müteşşekkiri olarak ayrıldık birbirimizden,bir sonraki sinema aktivitesine diyerek..Teşekkürler tekrar canım...
Herkese de mutlu günler dileğimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder