26.11.2008

Bu şarkı da benden..

Bana çektirdiğiniz onca şeyin ardından,
Sizi aşağılayacağımı sandınız.
Ama neticede size teşekkür etmek istiyorum.
Çünkü beni bu kadar güçlü yaptınız.


Sizi tanıdığımı düşünüyordum,
Doğru-dürüst olduğunuzu sanıyordum.
Galiba güvenemedim,
Blöfünüzü görünce, vakit bitmişti.


Çünkü yeterince şey gördüm,
Orada benim tarafımdaydınız.
Daima yanımda, yola çıkmaya hazırdınız ama
Sizin zevk turunuz beni acılar/alevler içinde bıraktı.
Çünkü sizin açgözlülüğünüz, beni utanca sattı.


Tüm o benden çaldıklarınızdan ve aldatmalarınızdan sonra,
Sizin için acı duyduğumu düşünüyorsunuz sanırım.
Ama hayır, hepiniz yanıldınız.


Çünkü sizin yapmaya çalıştığınız ama sadece çalıştığınız,
O şeyler olmasaydı,
Devam etme kapasitemin ne kadar olduğunu öğrenemezdim.
Bu yüzden size teşekkür etmek istiyorum çünkü bunlar;


Beni eskisinden daha güçlü yapıyor,
Daha çok çalışmamı sağlıyor,
Beni biraz daha bilge yapıyor,
Teşekkürler beni bir savaşçı yaptığınız için!


Bunlar, daha çabuk öğrenmemi sağladı.
Derimin daha sağlam olmasını sağladı.
Biraz daha akıllı yaptı,
Teşekkürler beni bir savaşçı yaptığınız için.


Asla farkedemedim sizin o arkadan bıçaklamalarınızı,
Bu yüzden her seferinde gizlenebiliyordunuz,
Bazı güzel şeylerden, oyunlarınızı farkedene kadar.
Şimdi duyuyorum yine dolaşıyorsunuz ortalarda kurban rolüyle.
Ama sakın kendinizi aldatıp benim suçlu olduğumu düşünmeye başlamayın.
Kendi kuyunuzu kendiniz kazdınız.


Bunlar, beni eskisinden daha güçlü yapıyor,
Daha çok çalışmamı sağlıyor,
Beni biraz daha bilge yapıyor,
Teşekkürler beni bir savaşçı yaptığınız için!


Bunlar, daha çabuk öğrenmemi sağladı.
Derimin daha sağlam olmasını sağladı.
Biraz daha akıllı yaptı,
Teşekkürler beni bir savaşçı yaptığınız için.


Tüm o kavga ve inkarlardan sonra,
Beni hala avlamak istiyorsunuz.
Ama bu daha fazla işe yaramayacak artık,
Bitti!


İşkenceleriniz olmasaydı,
Şimdi nasıl bu durumda olabilirdim?
Ve asla geri dönmeyin,
Bu yüzden size teşekkür etmek istiyorum.


Tanıdığımı sandıklarım nasıl bu kadar adaletsiz ve zalim olabildi?
Sizde sadece iyiyi görüyordum, gerçeği görmezden geliyordum.
Yalanlarınızı saklamaya çalıştınız,
İnkar içinde yaşayarak kendinizi gizlemeye çalıştınız.

Ama göreceksiniz, kimse beni durduramayacak,
Ben bir savaşçıyım ve durmayacağım.
Geri adım yok!
Yeter!


Tüm bunlar, beni eskisinden daha güçlü yapıyor,
Daha çok çalışmamı sağlıyor,
Beni biraz daha bilge yapıyor,
Teşekkürler beni bir savaşçı yaptığınız için!


Bunlar, daha çabuk öğrenmemi sağladı.
Derimin daha sağlam olmasını sağladı.
Biraz daha akıllı yaptı,
Teşekkürler beni bir savaşçı yaptığınız için.


Bunları unuturum sanmıştım ama,
Hatırlıyorum...

Chrıstına Aguleria

2 yorum:

LoLa dedi ki...

HARİKA !

Pnarist dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Lola;bu noktaya da geldim artık..

Yorum Gönder