18.11.2008

Bu sabah yağmur var İstanbul'da...

Evet yağmurlu bir günün sabahına günaydın dedim bu gün..Fazlasıyla can sıkıcı bir hava.Çalışsaydım fena halde eziyet olacaktı anlaşılan derken,o karda kışta sabahın 6:30'unda neredeyse 1 metreyi evet evet yanlış duymadınız İstanbul'un ortasında bir yerde;Hadımköy'de 1 metreyi bulan karda işe gitmeye çalışıyor,buz gibi ofiste çalışmaya çalışıyorduk.Ama herşeye rağmen güzel günlerdi onlar..Ben sıcak evimde,rahat koltuğumda bunları burada paylaşırken kimbilir ne kadar çok yerimde olmaya hasret insan var,sadece 4 duvarına da razı olduğu,onu koruyacak bir yerin özlemiyle yanan insanlar..Üzülüyorum bazen de onların yerinde olsaydım ne yapardım diyorum ama cevapta bulamıyorum.Şu an salonda annem ve kardeşim tartışıyorlar;

Annem;yağmur yağıyor şapkanı al

Kardeşim;gerek yok ya

diye devam edip ardından kapı çarpmayla sona eren..Ben de kaç sabahtır kahvaltılarımı sadece çayla geçiştiriyorum.Sanırım midem bu sefer bunu kaldıramayacak....



Bu Sabah Yagmur Var istanbulda - MFO

3 yorum:

LoLa dedi ki...

enteresan bende bugün bikaç kez pencereden dışarı bakıp ya çalışsaydım dedim :) ve bunu düşünmek daha keyif verdi bana dışarısı soğuk ev sıcak elimde bir fincan çay daha ne olsun :)
sevgiler...

Pnarist dedi ki...

Sevgili lola;

Ankara'da da mı yağmur var,ben de bu hafta gelmeyi planlıyordum ama umarım kötü havaya denk gelmem :)

LoLa dedi ki...

bu saatten sonra artık yaza kadar ısınmaz Ankara :)

Yorum Gönder