9.12.2008

Bir bayram günü anısı..

arkadaslik2ez1

Bugün çok ama çok güzel bir gündü arkadaşlarım sayesinde.Uzun zaman sonra nihayet yine "bizbize"ydik.Keyifli bir bayram oldu.Her bayram olduğu gibi yine ben baklava götürdüm,yine onlar çok beğendi,eğlendik,tavlalar oynadık,fotoğraflar çektik bol bol.Allah daha nice böyle güzel günler nasip etsin inşallah.Ha bir de Arog'a gittik.İnanılmaz komik ve eğlenceliydi.Bayıldık hepimiz.Sonra oradan çıkıp yine patsocu da karnımızı doyurduk ve dağıldık evlerimize ama gerçekten çok keyfili bir gündü.Teşekkürler buradan hepsinee.Öpüyorum her birinizi.

10 yorum:

Bilgicelli dedi ki...

bayramı bende çok güzel geçirdim.Arog a daha gitmedim sadece...

mustafa can poyraz dedi ki...

bende bayramda arogana ya gıttım kuzenlerle komedi olarak çok beyenmedım. orta şeker güldüm.:D ama film olarak beyendim.

Pnarist dedi ki...

İzlemene sevindim :)

mustafa can poyraz dedi ki...

neden arogun yapımcılarındanmısın:D

Pnarist dedi ki...

Yoo beğendiğim şeyleri paylaşmayı sevenlerdenim sadece :)

mustafa can poyraz dedi ki...

ee güzel dur bakalım daha neler cıkıcak ortak beyendıgımız merak edıyorum. ama blog fon'u hakkında uyusmuyo sanırım.

Pnarist dedi ki...

Bu konuda yapabileceğim birşey yok biliyorsun :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Süper valla şeker.Senin adına sevindim.AROG'a ben daha gidemedim ama meraktayım:)

Pnarist dedi ki...

Çok özledim seni ben canım ya :) Film konusuna gelince bir an önce gitmelisin hatta eşlik edebilirim yine izlemek pahasına olsa da :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Vallahi ben de özledim.Beraber de gidebiriz şekercim neden olmasın:)

Yorum Gönder