22.12.2008

Change.

İnsanların değişmesi beni üzüyor.Şu anlamda ki;bir süre öncesine kadar herşeyi birlikte yaparken şartlar değişince ortamlarınızda değişmeye başlar,sizinle eğlenirken sizi tercih etmemeye başlar,işin içine maddiyat girdi mi bunun bahanesi bile olursunuz..Çok üzülüyorum acaba yarın bir gün alacağım haberle başlayacağım işimde bana bunları mı getirecek? İnanın bana istediğim bir iki şey var;mutlu olup huzurlu ölmek.O açıdan umarım yaşadıklarımı yaşatmam kimseye.Tek korkum da budur.Siz siz olun önce "insan" deyin..

4 yorum:

MoonSun dedi ki...

Canim benim degisim hayatin bir parcasi... sanirim bunu en az hasarla atlatabilmek icin hazirlikli olman gerek bazi seyleri kabullenmeye... Insallah seni uzmez hic bir sey bundan sonra :)

Pnarist dedi ki...

Boşuna dememişler ya değişmeyen tek şey değişim diye..Bunun beni üzen tek yanı insanların eski saf(iyi) hallerini de yanında götürmesi..

Bilgicelli dedi ki...

Evet değişim hayatın parçası ama hangi yönde değiştiğimiz önemli...Senin anlattıkların çok doğru değişim kendiliğinden olmuyor maddi(sadece para değil)kaynaklar buna neden olabiliyor...

Pnarist dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Hakan :)

Yorum Gönder