24.12.2008

Güzel haberr :)




Az önce dışarı çıkarken tesadüfen karşılaştım mektubumla.Aaa üzerine bir baktım ki Sevgili Moonsun'dan!Bu 2.yeni yılımız olacak onunla tanışalı.Ve bu kez de unutmadı beni sağolsun.Diyorum ya dostlar önce "insan" diye.Bu güzel varlıkta bana bunu hissettirenlerden.Kendisiyle sadece bir kez aynı ortamı paylaşma şerefine nail olsam da,uzaklarda olsa da yüreği yanıbaşımda...Bir sorunum olduğunda,sevincim olduğunda,işlerim yolunda gittiğinde mutlaka paylaşmak isteyeceklerimden biri o da..Keza öyle de oldu hep.
Bana gönderdiğin bu zarftaki bütün güzel temenniler seni bulsun demeyeceğim.Allah nazarlardan saklasın herşeyin en iyisini yaşamaktasın.Dilerim ki yaşadığın her an da eksilmesin bu duygular.Sağlık ve huzur her daim yanıbaşında olsun...
İyi ki varsın güzel arkadaşım,iyi ki!

5 yorum:

warchild dedi ki...

"insan" kelimesini uygun görebileceğin insanlar bulmak şanstır.

mustafa can poyraz dedi ki...

Evet bu konu biraz da sitem taşımakta (bizlere)

insanların degiştigini belirttigin yazılarının bu kişiye yazılmıs oldugunu dusunmeme neden olmadı degıl.

Pnarist dedi ki...

Sevgili Warchild;
İçtenlikle katılıyorum sana.

Güzel kardeşim;
Yazdığım yazının herhangi bir dolaylı anlatımı yoktur.Ne yaşadıklarıma sitem nede yaşayacaklarıma dilektir belirttiklerim.Lütfen böyle yanlış anlaşılmalar yaşamayalım. Moonsun'un şahsına herhangi bir yazı yoktur sayfamda.

MoonSun dedi ki...

Canim benim cok cok ama cok mutlu oldum, gzuel sozlerin icin cok tesekkur ediyorum :)) Dunku sitemle ilgili sana yazacaktim ama seni zorlamak olacagini dusundum, icinden geldiginde Pinar bana anlatir dedim :)) Oylesine ugradim ve kartimi aldigini gordum :)) Canim benim cok tesekkur ederim tekrar :) Hatta ben sana iki gun once minicik bir zarf daha hazirladim, supriz olacakti ama yine tutamadim kendimi, neyse icindeki supriz olsun o zaman :)) Yarin tatil burda her yer kapali ama cuma gunu postaya vermis olurum :))

Umarim yeni yilda tum guzellikler seninle olur ve tum dileklerin gerceklestirme gucunu Allah sana verir :)) Yeni yilin tekrar kutlu olsun Pinarcim :))

Icin daraldiginda bana orda misin de yeter :)) opuyorum seni kocaman :)

Pnarist dedi ki...

Sana cevap vermek saçtığın bu güzellikleri,ışıltıyı yok etmek olur.Susuyorum sadece hissettiğim yüreğin güzelliğni daha iyi yaşamak için :)

Yorum Gönder