27.12.2008

Sıccak sıccaaak...






Evvet.Dün ve bugün itibariyle iki güzel kitap ta gelmiş oldu.Birisi uzun zamandan beri merak edip almaya çalıştığım,78 kuşağının cezaevi koşullarını anlatan bir Oğuz Güven eseri,diğeri de bir süredir radyo programını takip ettiğim Zeki Kayahan Coşkun'un stan-up tadında eseri..Daha önce Gülben Ergen'in programında tanıtırken rastladım ve oradaki bir kaç bölüme dahi güldüm.Kitap sanırım yerlerden kaldırmayacak beni :D Hadi bakalım start veriyoruz.Bitince anlatmaya geleceğim :P

Bol kitaplı,gündemden haberdar günler efendim..

8 yorum:

Bilgicelli dedi ki...

Harikasın kitap tavsiye etmen iyi oldu.Bende merak etttim.Okumam lazım...

Pnarist dedi ki...

Rica ederim :) Oku da paslaşalım hemen.

Eci dedi ki...

iki kitabın da kapak tasarımlarına hayran kaldm, başlıkları ile de ayrıca merak uyandırıyorlar..
listeme ekledim
:)

Pnarist dedi ki...

Ya ben çok mutlu oldum böyle güzel konularla hala ilgilenen insanlar olduğunu görünce :) Okuyun pişman kalmayacaksınız inanıyorum ki..

içimden geldiği gibi *** dedi ki...

türkleri anlama kılavuzunu alıcamm...

Pnarist dedi ki...

Okumaya yeni başladım şimdiden biraz zayıf geldi ama çok komik gerçekten de.Okurken ahaha aynı ben diyeceğine eminim :D

MoonSun dedi ki...

Vallahi Pnarcim, ben 78 kusagini anlayabilir miyim bilmiyorum, beni asar gibi geliyor ama Turkleri Anlama Klavuzu'nun icimi acacagi kesin :)) Gulmek istiyorum yaff, hem de deliler gibi :))

Canim Pnarim kocaman kocaman opucukler gonderdim sana :))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Pınar'cım oku da biran önce yorumlarını merak ediyorum.Şimdiden iyi haftalar:)

Yorum Gönder