18.12.2008

Trajikomik...

Dün akşam Sayın Kemal Kılıçdaroğlu ve Melih Gökçek'in Uğur Dündar başkanlığında yapmış oldukları tartışmayı bir çoğunuz izlediniz benim gibi.İnsan koskoca bir belediye başkanının bir tv programında kendini nasıl küçük düşürdüğünü,sorulan sorulara cevap veremediğini,buram buram terlediğini, yüzde yüz emin olabilirsiniz dediği konu sapmasını kendisinin gerçekleştirdğini,bir çocuk edasıyla birileri konuşurken dikkat çekmek için elindeki kağıdı nefes almadan okumaya çalıştığını,aslında son çırpınışlarını sergilediğini görünce inanın kahroluyor.Bunlar  mı yönetmeye çalışıyor benim güzel ülkemin insanlarını?Yazık olsun.Kendini ifade edemediği,dinlemeyi bilmediği,söylenenlerin hiçbirini çürütemediği,iddialara göre halkını binlerce dolar zarara uğrattığı için binlerce kez yazıklar olsun...Yalnız dikkat çekilecek bir noktada var ki bu insan(!)15 senedir yani yaklaşık 4 dönemdir Belediye Başkanı.Demek ki neymiş;hırsızın aslında bir suçu yokmuş.Kapıyı her gece açık bırakıp davet ettiğimiz için :)

 

Daha demokratik,daha barışçıl,daha "insan"ca bir yaşam dileklerimle...

4 yorum:

Bilgicelli dedi ki...

dünkü program bir çok şeyin başlangıcı olsun ve artık hırsızlara davetiye çıkarmayalım...

mustafa can poyraz dedi ki...

Dünden beri söyledigim şey;

keşke böyle bir tartışma olmasaydı ve akp ankara adayı olarak bu adamı acıklasaydı gene. O zaman ankara kurtulurdu bu adamdan.

Şimdi ise akp melih yerine göstericegi adayla ankarada yine 1. olma olasılıgı yuksek.

Tabi mhp yide unutmamalıyız ankarada mhp adayı 2 donem beypazarı baskanı. beypazarını yakından tanıdıgım ıcın o adamın da beledıyecılık anlayısına hayranım. beypazarına yeni bir çehre kazandırmış bir başkan.

Benim Hayatim dedi ki...

Ertesi sabah hur.riyet in aldığı haberle ilgili yorumları okudum sonra adamın aldığı oya baktım ve evet bu halk bundan daha kötüsünü de hak ediyor.
Aziz Nesin'in ne kadar da az oran vermiş. Üzüntüm bu zihniam zihniyetteki insanların seçtiği kişiler tarafından yönetilecek olmam. Halk bu şekilde bilinçsiz bırakılmaya,uyutulmaya devam ederse bir kaç 15 sene daha onlarlayız :((

Pnarist dedi ki...

Bilgicelli;
Keşke dediğin gibi olsa.Ama inan bana çok zor..Bu zihniyete sahip insanlar oldukça çok ama çok zor..

M.Can;

Kesinlikle haklısın.
Benim Hayatım;

Bende bundan korkuyorum ya..

Yorum Gönder