8.02.2009

Başeğmeden…

n659023006_1249804_5466

Evet,tahmin ettiğiniz üzre Grup Yorum ile alakalı bu yazı..Saat 16:00 da İstanbul gösteri merkezinde(eski mydonose showland) konseri vardı bu güzel grubun.E ben eksik kalır mıyım?Tabii ki hayır!Ve gittiğime de değdi.İnanılmaz bir kalabalık,mükemmel bir albüm.Çekilen halaylar,zılgıtlar,ağıtlar hip hop katılmış şarkılar doyumsuz bir geceydi yani..Albümü mutlaka dinlemenizi tavsiye ediyorum.

Sanat,sağlık,barış dolu günler efendim…

Not:Bu arada yarın itibariyle 1 haftalık çalışan olmuş olacağım.2 şubat itibariyle bir şirkette muhasebeci olarak işe başladım.Dua edin de herşey iyi olsun artık.İş tamam bi de aşk bulalım tam olucak :P

5 yorum:

MoonSun dedi ki...

Canim beniiiim tebrik ederimmm :)) Inanilmaz sevindim senin adina :)) arayi cok acma tamam mi :))

Bilgicelli dedi ki...

Grup yorumu çok severim.Yeni albümünü mutlaka en yakın zamanda edinicem...

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Ne grup kalmış, ne yorum anam..

Blogumdan Müzik kategorisine bakabilirsiniz..

Tabi benim görüşüm.. :)

mustafa can poyraz dedi ki...

Gelecekte başbakanımız dinleyecekmi acaba bu grubu.
Yoksa uzun bir süre daha karşıtlarımı başbakan olcak?

иαℓαи dedi ki...

en kısa zamanda aşkın senin bulması dileğiyle :)

nalanp1407@gmail.com adresini yazarsan sana da anahtarlık yollayabilirim.. sevgiler...

Yorum Gönder