20.03.2009

Blog camiasına sevgi ve saygılarımla,

                       cicili bicili

 

Sevgili İbeking ve Nalan bana bu güzel postaları yollamışlar.Maddecilikten değil de inanın bana yaklaşık 3 yıldır bu blog camiasındayım.Aktif olmasam da takipteydim hep.Ama bugüne kadar tanıdığım ve tanıştığım hiçbir insan beni yanıltmadı,aksine dürüstlükleriyle,samimiyetleriyle birçok insanda göremediğim bu özellikleri bana yansıtıp,bir kez daha dünyaya geldiğime şükretmeme vesile oldular.Kendilerine burada sevgilerimi iletiyorum.Bu güzel jestiniz karşılıksız kalmayacaktır efendim :)

En kısa zamanda adreslerinizi talep eden bir mail alacaksınız,bilginize hehe.

2 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

ne güzeldir beklenmeyen bir paket:)

bi dost dedi ki...

selam. öyle gezinirken profilinize baktım, hakkımda kısmına yazdıklarınızı takdir ettim. umarım yazdığınız gibi güzel bir insansınızdır.. sevgiler..

Yorum Gönder