4.03.2009

İnsan(!)lığın bittiği nokta…

Söze nereden nasıl başlasam inanın bilemiyorum.Hanginizin kardeşi var onu da bilemiyorum.Bildiğim tek şey artık öldürmenin meşru hale geldiğidir.Bu nasıl bir zihniyettir,nasıl bir psikolojiyle yok etmek ister kişi karşısındakini anlamak mümkün değil.Dün akşam çalıştığım şirkette ki genel müdürün yeğeni öldürüldü.Haberini bugün aldık.Ama bu çok farklıydı.Silahla yada bıçakla bir kalemde almamışlardı canını o mnicik bedenin.Kafasını,kollarını,bacaklarını bile vücudundan ayırıp öyle bırakmışlardı bir çöp konteynının içine.Ne hissetiğimi söyleyeyim mi?O an kardeşimi düşündüm.Hayatını kaybeden 18 yaşındaki canla arasında 1 yaş fark olan kız kardeşim düşündüm.Ya onun haberini alsaydım ben.Ne yapardım.Bunu yapan(lar)ın peşine mi düşerdim,acımamı ağlardım,yoksa böyle bir insan yarattığı için ailesine ve toplumam mı lanet ederdim inanın bilmiyorum.Böyle bir acının tarifi yok ama.Düşünsenize ölüm bile doğru düzgün gelmedi ona.İnsanlık dışı,bir hayvanın bile yapmayacağı şekilde,hunharca organlarını ayırdılar bedeninden.Onları bile bırakmadı(lar) canını yitirirken.Ona bile izin vermedi(ler).Ne çare artık.Giden geri gelmiyor.Yalnız son zamanlarda artmaya başlayan bu ikili ilişkilerin cinayetle sonlanışı hakikaten beni korkutuyor.Nasıl bir yere doğru sürükleniyoruz aklım almıyor.18 yaşındaki bir genç kızı bir erkek neden öldürür?Hele bu kişi sevdiği yada sevmek istediğiyse?

Allah sonumuzu hayır etsin.Böyle bir dünyada (insanca) yaşamaya çalışanların allah sonunu hayır etsin..

 

                                     fft16_mf192441 

Etiler'deki bir çöp kontenyırında, genç bir kıza ait parçalanmış ceset bulundu.

Beşiktaş’ta çöp konteynerinde bulunan parçalanmış kadın cesedinin, 18 yaşındaki Münevver Karabulut’a ait olduğu anlaşıldı.

Alınan bilgiye göre, Etiler Dilek Yıldızı Sokakta çöplerin arasındaki kağıtları toplayan bir kişi tarafından çöp konteynerinde bulunan parçalanmış cesede ilişkin yapılan incelemede, cesedin 18 yaşındaki Münevver Karabulut’a ait olduğu tespit edildi. 
Bolu’nun Mengen ilçesi nüfusuna kayıtlı olduğu belirlenen Karabulut’un, bir dershaneden eğitim aldığı ve ÖSS’ye hazırlandığı öğrenildi.

İstanbul Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerinin, başı bir poşete konulan, vücudu ise bir gitar kutusuna yerleştirilen Münevver Karabulut’un öldürülmesine ilişkin 3 kişinin ifadesine başvurdu.. Polis ayrıca, çevredeki binalarda bulunan güvenlik kamera görüntülerine el koydu.
Gitar kutusu ve bir bavula parçalanarak konulan cesedin yanında Karabulut'un çantası bulundu. 
Çantadan çıkan özel eşyalarından cesedin kimliği tespit edildi. Ailesi ile bağlantıya geçen polis Şişli’de bir dersaneye giden Münevver’in sabah evden çıktığını, saat 15.00 sıralarında bir erkek arkadaşı ile randevulaştığını tespit etti.


Vahşice işlenen cinayete kuran giden Münevver Karabulut’un cenazesi otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu’na gönderildi. Yapılan incelemelerde genç kızın başının gövdesinden ayrılmadan önce bıçak darbeleriyle yaralandığı tespit edildi.


Olayın ardından cinayeti öğrenen Fener Rum Patrikhanesi’nde aşçılık yapan acılı baba Süreyya Karabulut hastaneye kaldırıldı. Baba Karabulut’un İstanbul’un tanınan aşçıları arasında bulunduğu öğrenildi. Münevver Karabulut’un cenazesi ise yakınları tarafından Adli Tıp Kurumu Morgu’ndan alınarak toprağa verilmek üzere memleketi Bolu’ya götürüldü.


Uzun süre kızının cinayete kurban gittiğinden habersiz olan anne Nagehan Karabulut olayı öğrendikten sonra fenalaştı.

Öte yandan 18 yaşındaki Münevver Karabulut’un çevresinde çok sevilen başarılı bir öğrenci olduğu öğrenildi. Genç kızın Kanada’ya ve ABD’ye dil eğitimi almak için gittiği ve önümüzdeki Cumartesi günü 19’ncu yaş gününü kutlamaya hazırlandığı ortaya çıktı.

4 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

televizyonda görüncede içim acıdı şimdi senin yazdıklarında fena etkiledi beni.Yazık gencecik biri kayıp gidiyor.Ne için hamgi amaç için?
Allah gerçektende sonumuzu hayır etsin.

иαℓαи dedi ki...

bende dün tv de gördüm bunu yapan nasıl bir insan pardon insan diyemem hayvan hiç diyemem sanırım yaratık demek lazım.Cani yaratık gençecik bi insana nasıl kıydın :(

KaRaMeL dedi ki...

dün gece bende izledim.gözlerim doldu izlerken.
Yazık..idam ı hakedecek insanlar bunlar işte..

MoonSun dedi ki...

Yazik yaaa :((

Bu arada bileklikle ilgili konuda bir yanlis anlasma olmus sanirim :)) Bir daha oku istersen Pnarcim :)) Kocaman optum seni :)

Yorum Gönder