10.05.2009

Ben bir garip kuş idim..

    Fonda Müzeyyen Senar “Ben bir garip kuş idim” şarkısını söylemekte,ben buraya birşeyler karalamaya niyetlenmişken..3 aydır bir işim var.Hala zorluklarını atlatabilmiş değilim,hala her yeni güne yeni bir sıkıntıyla yeni bir bilgiyle giriyorum ama nedense bu bana hep yapamayacağım hissini yaşatıyor.İşte böylesi zamanlarda buluyorum kendimi o güzel mekanda..

    Orası Ceviz Cafe.

              n75081065205_3926137_4905 

    Yaklaşık 3 yıldır daimi müşterisi olduğum,her anımın bir parçasını bıraktığım nadide mekan.Sahipleri,çocuklarım dediği müşterileriyle birlikte..

    Dün de oradaydım.Tiyatro okuduğunu sandığım bir arkadaşta tesadüfen oradaydı.Elinde bir broşürle geldi.Biraz karıştırdı,sonra yanındakiyle paylaştı.Derken arada bir “Bülent Ortaçgil konseri”cümlesi duydum.Hemen karıştım tabi.Nerede bu,ne zaman? diye :)

    2.Uluslararası İstanbul Şiir Festivali var efendim 12-16 Mayıs arası.Tamamiyle ücretsiz olan bu etkinlikte neler yok ki..

                                                 siirfest_afis.widec

    • Konserler

    • Özel gösteriler

    • Şiir dinletileri

    • Geziler..

      • En iyisi siz bir göz atın :) İstanbul Şiir Festivali

        Sorular eşliğinde başlayan muhabbet yerini bir başka arkadaşın getirdiği orkestrayla eğlenceye bıraktı :)

        Asker arkadaşlarıydı bunlar,biri darbukası,biri de klarnetiyle mest etti bizleri gece gece :)

        İhtiyacımız varmış sanki her birimizin buna..Çok güzeldi,hayatta yaşanan zorluklara rağmen mutlu olmayı başarabildiğimiz için çok güzeldi herşey,çok..

      3 yorum:

      Adsız dedi ki...

      daha bunlar cabası pnarist daha neler yaşıcaz neler görücez o nadide mekanda kimler gelcek, kimler geçcek ,kimler konuşcak bizden başka dimi.ama arkamızdan hep biri dicek onlardı diye onlardı diye hatırlatcak ve o hatırlattıkça o hatıralar o eğlenceli o tatlı günler dönüp dolaşıp yerine oturcak ...

      Cadıloz! dedi ki...

      kamil koç yolculuk degisi değil mi.. beni de derinden etkileyen bir yazı..

      Pnarist dedi ki...

      Anlayamadım kusura bakmayın :)

      Yorum Gönder