4.02.2010

Yekpare.

Selamlar efendim.
          Velhasıl arayı açtık yine.Bileniniz vardır belki Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinde Muhasebe ve Vergi Uygulamaları bölümünde okuyorum.Bir süre önce de muhasebe departmanında çalıştığım şirketimden istifa ettim.
Şimdilerde Marmara Üniversitesi ve Anadolu Üniversitesinin ortak çalışması olan Akademik Danışmanlık Programına gidiyorum.Yani her pazar Marmara üniversitesinde Açıköğretim öğrencileri örgün eğitim alabiliyorlar belirli alan derslerinden.4.hafta bitti.Kalabalık olsa da sınıflar yine de bayağı etkili oldu bu program kanımca.2.yılım benim de 1.sınıfta.Özellikle benim için çok iyi oldu.Tekrar etmeyeceğim bu sene artık.
 
           Bir yandan da iş aramaktayım.Eş,dost ne varsa herkesi haberdar ettim ama nedendir bilmiyorum çıkmıyor pek birşey.Henüz bu meslekte yeniyim.1 senelik tecrübem var genel muhasebe alanında.Ve kısmet olursa da bu alanda devam etmeyi düşünüyorum iş hayatıma.Fakat benim için büronun mu yoksa şirket muhasebesinin mi daha iyi olacağına henüz karar verebilmiş değilim.Kısa bir süre önce bir muhasebe bürosuyla görüşmem oldu.Büro sahibinin amacı işleri ve büroyu devredebileceği birilerini bulmak.Büro sahibi yaşça bayağı büyük bir kadındı.Sıkıldığı her halinden belliydi.Hatta ilk tepkisi "Artık ben de gezmek,kafamı dinlemek istiyorum!" oldu.Sorumluluk almak tabii ki hem keyifli hem de onur verici birşey fakat kendisine de söylediğim üzre henüz bu meslekte yeniyim ve böyle bir sorumluluğun altına girmek istemedim.Bana 6 aylık bir destekte bulunacağını söyledi ama ben yine de arkamda yada önümde nasıl nitelendirirseniz birilerinin olmasından,yani çıraklık duygusunu tatmaktan yanayım.Ve uzunca bir süre böyle olmak istiyorum;işimde iyice pişmek,en doğru olanı öğrenebilmek adına.Saçma belki de ama böyle düşünüyorum gerçekten.

            Gazete ilanlarına yada internet ilanlarına baksana diyenleriniz vardır mutlaka.Haklısınız da.Ama henüz işin başındayım ve kendimi pazarlayabileceğim fazla bir bilgim yok.Kimbilir var belki de eski muhasebe müdürümün dediği gibi ben kendime güvenmiyorum.Daha çok tanıdığım insanların aracı olmasından yanayım bu süreçte.Umarım en kısa zamanda bunları da aşacağım.

Kocaman öpüyorum hepinizi.
Sevgilerimle.

1 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Pınarrrr dilerim gönlünce bir iş bulursun.Yollasana cv.ni banada.
Bakarsın kapı kapıyı açar.
Öperim çok...

Yorum Gönder