15.03.2010

Ne yapmalı?

2006 yılında check-up için gittiğim hastane de dahiliye doktoruma kalbimle ilgili şikayetim olduğunu söylediğimde beni Nükleer Tıp Merkezine Atom Tetkiki yaptırmaya göndermişti.Muayene edildikten ve birkaç test yapıldıktan sonra tiroid bezinde minimum derecede büyüme olduğu saptanmıştı.Sonrasında hangi ilaçları kullandım,neden bıraktım hatırlamıyorum.Ve uzunca bir süredir kalp ritmimdeki bozukluk,midemden ciğerlerime çıkan ani sıcaklık sonrası kendini gösteren saçma sapan bir bilinçsizlik hali,boğazımda kıl yumağı yada toz yumağı dururcasına hissettiğim o garip şey,ciğerimdeki ağrı devam etmekte.Annem de sürekli dürtüyor zamanın varken git tekrar bir kontrol ettir diye ama ne mümkün.Yüz tane hastaneyi ararsın;ulaşamazsın.İnternetten denersin;sistemler göçmüştür.Zaten işsizlik,o,şu bu derken fena halde gerilmiş durumdayım  bir de üstüne üstlük matematik konusundaki sıkıntılar iyice zıvanadan çıktım anlayacağınız.Hayır var mı bu işte bilmiyorum artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder