15.10.2010

Remember when

Alan Jackson eşliğinde yazarken başlığa onun ismini vermek şarkıya hakkını vermek olur sanırım.

            .....bugün yine buradaydın.Nasıl oluyorsa her seferinde yine kapıya bakar oluyorum,sen de orada oluyorsun.Titriyorum önce,sonra nereye bakacağımı şaşırıyorum.Halbuki çok özlemiştim.Mümkün olsa orada boynuna sarılıverirdim ya,bu da fazla uçuk bir hayal oldu neyse.Ama seni yeniden görmek güzel.Güzel de bir de gittikten sonra daha çok acı veriyor, o kötü.Daha dün aklıma gelmişken,sanki bugün seni yeniden görmek Allah ın bir lutfu,mesajıydı belki.Ben de onu iyi kullanamadım her zaman olduğu gibi.Gözüne bakamadım,yanından öylece geçip gittim.Aptalca,neden olduğunu o an çözemediğim umursamaz,görmemiş tavrıma takındım.Ben bile sinir oldum!Ama yapamıyorum ki.Birşey sanki o an beni farklı bir insana çeviriyor.Kimbilir utangaçlığımdır belki de beni bu zırha büründüren.Bir fırsat oldu o ara fırsat diyorum çünkü fena denk geldi.Yanına kadar geldim.Yine bakamadım yüzüne,bi hoşgeldin diyemedim yine.İçim içimi yedi ama yapamadım,kahretsin.İçinden ne kadar aptal göründüğümü,kendimi ne zannettiğimi düşündün belki de haklısın.En çokta seninle konuşabilmeyi dilerdim.O kadar aynı araçla evimize gittiysek,laf dokundurtmaların,ukalalıklarınla karşı karşıya kalsamda bunu isterdim.Konu biz olmak zorunda değildi,herhangi birşeyden,olaydan,nesneden konuşulabilirdi.Yeterki bunu becerebilseydik.Olmadı.Hiçbir zaman olmayacak belki de.Bu kadar küçük görünen şey aslında zamanla ne çok büyüyor içimde biliyor musun?Sana elveda diyememek,arkandan öyle bakakalmak ne zor!Olsun sen geldin ya,o kapıya baktığımda seni gördüm ya tekrar bu da yeter demekte güzel.Yalanda olsa mutluyum ya bu bana yetiyor;Ahmet Kaya'nın şarkısında olduğu gibi.Ha bir de doğum günün yaklaşıyor,unutmuş değilim.Bana düşündükçe nasıl verdiğini anlamadığım sonra da yere düşürdüğüm çikolatan hala ufak bir gülümseme yaratıyor yüzümde.Hakkında duyduklarımı seninle yaşayarak tecrübe etmeyi isterdim.Yo,güzel şeyler değildi duyduklarım.Olsun yaşamadan duyulan pişmanlık hiçbir şeyle geçmiyor.Yine geleceğini söylerek gittin,erken gel olur mu?


                                                                                                              ......çok özlüyorum.
                                                                                                                 15/10/2010 20:36

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika...

Yorum Gönder