20.01.2011

Kimbilir,kimbilir,kimbiliiiiiirrrr...

Herşey bitmiştir artık yolumuz ayrılıyor.Seninde benim gibi içerin kan ağlıyor... 

 ..diye devam ederken arkaplanda şarkımız yine o günlere dönmemek ne mümkün.İnsan iyi şeyler hissettiğinde neden hiç bitmeyecek,gitmeyecek sanır ki.Denedim,test ettim kötüdür o his.Aradan 6 ay geçer hala acıtır insanın içini.Ama herşeye rağmen güzeldi o günler.Daha sıcak,samimi.Şimdi gelen giden bir sürü yeni insan kim olduğunu bile bilmeden günün koşturmacasında yaşanan bir hayat.Yüzüne gülüp daha arkanı dönmeden devamında sayıp duran bir topluluk.Buna katlanmaya mecbur olmak.Başka yerde de aynısın olacağını bilerekten "lanet olsun!" demekten başka birşey yapamamak.İçine söz geçirememek.Canın sıkıldığında neden olduğunu bildikleri halde,senin de yakın olduğunu sandığın insanlar gelir önce sahte sahte "neyin var!" diyerek.Ufaktanda sırıtarak.Haline mi yanarsın yoksa bu insanların bu kadar adi olmasına mı bilemezsin.Benim gibi kızdığı zaman saklayamayan biriysen eğer yandın allah ki ne yandın.İş yerlerinde bayılırlar böyle tiplere.Gördüm,öğrendim.Neyse boşverelim bu tatsız meseleyi.Bir 14 şubat daha dayandı kapıya.Biz yine tam takır kuru bakır misali.Ne diyeceksin ki bu kadar iğrenç ilişkilerin olduğu bir zamanda namuslu birinin de seni aradığını mı düşünüyordun? Bitti anacım onlar,olanı ya evlendi yada öldü.

Haydee başka kapıya!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder